loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

و انت غایب عنی از وقتی دور از منی و انت غایب عنی عنیی و لا لحظه بتنام از وقتی دور از منی خواب برای یک لحظه هم به چشمم نیامده و انت غایب عنی یا حبیبی بغیب الکلام از وقتی دور از منی واژه ها ناپدید می

و انت غایب عنی
از وقتی دور از منی

و انت غایب عنی عنیی و لا لحظه بتنام
از وقتی دور از منی خواب برای یک لحظه هم به چشمم نیامده

و انت غایب عنی یا حبیبی بغیب الکلام
از وقتی دور از منی واژه ها ناپدید می شوند عشق من

غیابک طال شغلت البال و حدی عم بعد الایام
دوریت طولانی شده و ذهنم را درگیر کرده

غمض یا حبیبی عیونک تعرف شو یعنی الحنان
چشمهایت را ببند و مهر و محبت را درک کن

بحبک و بحب جنونک و بقلبی فی عندک مکان
تو و دیوانگیت را دوست دارم و در دلم جای داری

انا لیلی راح یحکیلک عن اشواقی و الغرام
شب من میرود که از عشق و شورم برای تو بگوید

من قلبی راح ودیلک ودیلک احلى سلام
و از صمیم قلبم زیباترین آرامش را به تو میبخشم

یللی جرح قلبی و افکاری على نار
آه تو که دلم را شکستی، دل و ذهنم میسوزد

طول لیله غربی یا حبیبی بحالک شو صار
تنها شبی که طولانیست، عشق من تو را چه شده؟

قلبی اشتاق و الاشواق بتسال عنک لیل نهار
دلم مشتاق توست و شب و روز از تو میپرسد

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 زمان : 12:02 بازدید : 591 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی