loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

عمرى معاک عمرم با تو انا عمرى معاک وکفایه ان انت هنا ویایا عمرم با توست و همین بس که تو اینجا در کنار منی یاشغلنى سنین من نظره عین انا بعشق فیک دنیایه ای که با یک نگاه مرا گرفتار کردی، من با تو عاشق

عمرى معاک
عمرم با تو

انا عمرى معاک وکفایه ان انت هنا ویایا
عمرم با توست و همین بس که تو اینجا در کنار منی

یاشغلنى سنین من نظره عین انا بعشق فیک دنیایه
ای که با یک نگاه مرا گرفتار کردی، من با تو عاشق دنیا شدم

ولا یوم فى هواک زعلت معاک
هیچ روزی در عشق تو ناراحت نشدم

دانا قلبى فداک وعمرى کمان
این قلب من و همچنین همه عمرم فدای تو

یا حبیب العمر من وقت لقاک وانا حاسه ابتدا مشوارى
ای عشق عمر، از وقت دیدن تو احساس می کنم که سفرم شروع شده است

انا شفت غرام اجمل ایام
من عشق بهترین روزها را دیدم

احلام حلوه بتاخدنى
رویاهای زیبایی که مرا می برند

اول احساس من بین الناس
اولین احساس بین مردم

اخترتک تبقى معایا خلاص
فقط تو را برای با من ماندن انتخاب کردم و بس

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 زمان : 20:35 بازدید : 1277 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی