loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

از عشق تا گفتیعاشقت شدم مندر خودم شکفتم وشقایقت شدم مناز عشق تا گفتم دل بریدی از منپیغام دلم روچرا نشنیدی تو از مناین دوست داشتن توشبا نخفتن تواز عشق گفتن تووالله همه حرفهعاشق شدن تودل تپیدن تورنگ پری

از عشق تا گفتی
عاشقت شدم من
در خودم شکفتم و
شقایقت شدم من
از عشق تا گفتم
دل بریدی از من
پیغام دلم رو
چرا نشنیدی تو از من
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه
عاشق شدن تو
دل تپیدن تو
رنگ پریدن تو
والله همه حرفه

عشق منی تو
عمر منی تو
نکنه که از من
دل بکنی تو
عشق منی تو
عمر منی تو
نکنه که از من
دل بکنی تو
به چشمای قشنگت
میاد دل شکنی تو
به جام بلور دلم
سنگ نزنی تو
به چشمای قشنگت
میاد دل شکنی تو
به جام بلور دلم
سنگ نزنی تو
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه
عاشق شدن تو
دل تپیدن تو
رنگ پریدن تو
والله همه حرفه


از عشق تا گفتی
عاشقت شدم من
در خودم شکفتم و
شقایقت شدم من
از عشق تا گفتم
دل بریدی از من
پیغام دلم رو
چرا نشنیدی تو از من
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه
عاشق شدن تو
دل تپیدن تو
رنگ پریدن تو
والله همه حرفه

عشق منی تو
عمر منی تو
نکنه که از من
دل بکنی تو
عشق منی تو
عمر منی تو
نکنه که از من
دل بکنی تو
به چشمای قشنگت
میاد دل شکنی تو
به جام بلور دلم
سنگ نزنی تو
به چشمای قشنگت
میاد دل شکنی تو
به جام بلور دلم
سنگ نزنی تو
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه
عاشق شدن تو
دل تپیدن تو
رنگ پریدن تو
والله همه حرفه
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه
عاشق شدن تو
دل تپیدن تو
رنگ پریدن تو
والله همه حرفه
این دوست داشتن تو
شبا نخفتن تو
از عشق گفتن تو
والله همه حرفه

درباره حمیرا ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 15 خرداد 1394 زمان : 16:10 بازدید : 2449 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی