loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

آخه بابا پیرت بسوزه عاشقیتو که من و رسوا کردیمشت من و وا کردیتو این همه در به درآچرا من و پیدا کردیدردمو صد تا کردیآخه بابا پیرت بسوزه عاشقیتو که من و رسوا کردیمشت من و وا کردیتو این همه در به درآ

آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی
تو که من و رسوا کردی
مشت من و وا کردی
تو این همه در به درآ
چرا من و پیدا کردی
دردمو صد تا کردی
آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی
تو که من و رسوا کردی
مشت من و وا کردی
تو این همه در به درآ
چرا من و پیدا کردی
دردمو صد تا کردی
دل بیچاره که بیمار نبود
پرنده ای بود و گرفتار نبود
سایه بون رو سرش گوشه دیوار نبود
آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی
تو که من و رسوا کردی
مشت من و وا کردی
تو این همه در به درآ
چرا من و پیدا کردی
دردمو صد تا کردی

تا پا گذاشتی تو دلم خونه خرابم کردی
افسانه ای در گوش من خوندی و خوابم کردی
نقش بر آبم کردی
اومدی داغونم کنی
بی سرو سامونم کنی
میخونه آبادم کرد
اومدی ویروونم کنی هوی ای ای ای
آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی
تو که من و رسوا کردی
مشت من و وا کردی
تو این همه در به درآ
چرا من و پیدا کردی
دردمو صد تا کردی
تا پا گذاشتی تو دلم خونه خرابم کردی
افسانه ای در گوش من خوندی و خوابم کردی
نقش بر آبم کردی
اومدی داغونم کنی
بی سرو سامونم کنی
میخونه آبادم کرد
اومدی ویروونم کنی هوی ای ای ای
آخه بابا پیرت بسوزه عاشقی
تو که من و رسوا کردی
مشت من و وا کردی
تو این همه در به درآ
چرا من و پیدا کردی
دردمو صد تا کردی


درباره حمیرا ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 11 تیر 1394 زمان : 2:11 بازدید : 441 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی