loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

نه عید نه بهاره نه سوغات دیاره نه شب دراز یلداست نه روزی که جشن یاره فقط یه روز عادیه تو قلب من فریادهاگه تلفن می زنم می خوام بگم دوستتدارمنه عروسی گل با گیاه نه مسافر تازه تو راهنه خروس خون سیزده نور

نه عید نه بهاره نه سوغات دیاره
نه شب دراز یلداست نه روزی که جشن یاره
فقط یه روز عادیه تو قلب من فریاده

اگه تلفن می زنم می خوام بگم دوستت
دارم

نه عروسی گل با گیاه نه مسافر تازه تو راه
نه خروس خون سیزده نوروز نه دل شب چهارده ماه

فقط یه روز عادیه تو قلب من فریاده

اگه تلفن می زنم می خوام بگم دوستت دارم


نه تعبیر یه فاله نه جایی قیل و قاله
نه روز چهارشنبه سوری نه شب تحویل ساله
نه گل ریز خزونه نه عروسی این و اونه
نه سالگرد تولد نه روز بله برونه

فقط یه روز عادیه تو قلب من فریاده

اگه تلفن می زنم میخوام بگم دوستت دارم

نه عید نه بهاره نه سوغات دیاره
نه شب دراز یلداستنه روزی که جشن یاره

فقط یه روز عادیه تو قلب من فریاده

اگه تلفن می زنم می خوام بگم دوستت دارم


درباره حمیرا ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 11 تیر 1394 زمان : 16:25 بازدید : 419 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی