loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

منه دیوونه فقط تو و عشقتو میخوام آخه این دنیا بدونه تو جذاب نیست برام حواسم پرته وقتی که تو نیستی پا به پام من تورو میخوام آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی واسه من آخرین شانسه منی تپشه ق

منه دیوونه فقط تو و عشقتو میخوام

آخه این دنیا بدونه تو جذاب نیست برام

حواسم پرته وقتی که تو نیستی پا به پام من تورو میخوام

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرین شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

بگو عاشقمی

♫♫♫

از نگاهت پیداست که به من دل بستی

حستو میدونم با دلم هم دستی

حسو حالت میگه منو دوسم داری

واسه با هم بودن بهونه میاری

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرین شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرین شانسه منی تپشه قلبه حساسه منی

آره آره بگو عاشقمی

آره تو اوجه احساسه منی

واسه من آخرش شانسه منی

تپشه قلبه حساسه منی

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 24 تیر 1394 زمان : 20:41 بازدید : 163 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی