loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیای من ایمان من ای قلب من دیوونه باشمثل دلم انقد خُلم که میدونم نیستی بازم کنار تو من میمونم لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنمقدم قدم بیادتم همیشه تو هوای از تو خ

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیای من
ایمان من ای قلب من دیوونه باش
مثل دلم انقد خُلم که میدونم نیستی بازم
کنار تو من میمونم

لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم
قدم قدم بیادتم همیشه تو هوای از تو خوندنم
به پای تو هوای تو نمیره دیگه از سرم عزیز من
هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من

 ♫♫♫

ای عشق من ای عمر من ای باور دنیای من
ایمان من ای قلب من دیوونه باش
مثل دلم انقد خُلم که میدونم نیستی بازم
کنار تو من میمونم

لحظه لحظه کنارتم کنار خاطرات با تو بودنم
قدم قدم بیادتم همیشه تو هوای از تو خوندنم
به پای تو هوای تو نمیره دیگه از سرم عزیز من
هر کجا بری کنارتم من از کنار تو کجا برم عزیز من

نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 30 تیر 1394 زمان : 0:03 بازدید : 177 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی