loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

همیشه تو فکر اینم که تورومن در آینده کجا میبینمبا چه حسی با تو روبرو میشمخوبه حالم یا بازم غمگینمبی تفاوت رد میشی یا اینکهدست دلواپسمو میگیریمن شباهت به خودم دارم یاتو نگام دنبال یه تغییری توو بارون

همیشه تو فکر اینم که تورو
من در آینده کجا میبینم
با چه حسی با تو روبرو میشم
خوبه حالم یا بازم غمگینم
بی تفاوت رد میشی یا اینکه
دست دلواپسمو میگیری
من شباهت به خودم دارم یا
تو نگام دنبال یه تغییری

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

♫♫♫

تو چه فکری هستی وقتی فکرم
پیش تو مونده و نا آرومه
بی تو بی قراری و تنهاییام
حتی از ظاهرمم معلومه
وقتی میبینی منو میشناسی
یا میگی چقدر این آدم آشناست
تا به حال حتما ً فراموش شدم
چی دارم میگم حواس من کجاست

توو بارون قدم زدن بی چتر
چجوری یادت رفت
چجوری تونستی
من اونقدر دلم برات تنگه
که برمیگشتی بهم
اگه میدونستی

نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 02 دی 1394 زمان : 8:35 بازدید : 162 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی