loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

دلواپست میشم از بس که مظلومی طوفانی تو چشمات داری و آرومی تو دستای سردت سراپا آتیشم کنارتم اما دلواپست میشم..   زندگی شیرینه اما کنار تو پَر میکشم اما توی حصار تو دلواپست میشم جوری که میمیرم من

دلواپست میشم از بس که مظلومی
طوفانی تو چشمات داری و آرومی
تو دستای سردت سراپا آتیشم
کنارتم اما دلواپست میشم..

 

زندگی شیرینه اما کنار تو
پَر میکشم اما توی حصار تو
دلواپست میشم جوری که میمیرم
من حتی از خندت دلشوره می گیرم
شاید حواست نیست چقدر دوست دارم
که حتی یک لحظه م تنهات نمیذارم
دلواپست میشم جوری که میمیرم
من حتی از خندت دلشوره می گیرم
شاید حواست نیست چقدر دوست دارم
که حتی یک لحظه م تنهات نمیذارم

 ♫♫♫

تو هستی که روحم خوشحال و خوشبخته
ببخش اگه گاهی تحملم سخته
من به چشای تو یجوری وابستم
که همه درا رو روی خودم بستم
تو هستی که روحم خوشحال و خوشبخته
ببخش اگه گاهی تحملم سخته
من به چشای تو یجوری وابستم
که همه درا رو روی خودم بستم

دلواپست میشم جوری که میمیرم
من حتی از خندت دلشوره می گیرم
شاید حواست نیست چقدر دوست دارم
که حتی یک لحظه م تنهات نمیذارم
دلواپست میشم جوری که میمیرم
من حتی از خندت دلشوره می گیرم
شاید حواست نیست چقدر دوست دارم
که حتی یک لحظه م تنهات نمیذارم

درباره هلن ,
نظرات (0) تاریخ : جمعه 21 فروردین 1394 زمان : 22:03 بازدید : 2467 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی