loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

من تو آرزوی یک دنیای تازم دنیایی که غرق آزادی و صلحه دنیایی که مرز و تبعیضی نداره روی دیوار شباش تصویر صبحه..   من تو آرزوی روزای قشنگم روزایی که شادی سهم همه دنیاست هیچکسی گرسنه و بی آشیون نیس

من تو آرزوی یک دنیای تازم
دنیایی که غرق آزادی و صلحه
دنیایی که مرز و تبعیضی نداره
روی دیوار شباش تصویر صبحه..

 

من تو آرزوی روزای قشنگم
روزایی که شادی سهم همه دنیاست
هیچکسی گرسنه و بی آشیون نیست
زندگی واسه همه شیرین و زیباست
بیا فکر ساختن جهانی باشیم
که با جنگ و فقر و تنهایی غریبست
یه جهانی که تموم سرزمین هاش
خالیه از قفس و غصه و بن بست
بیا فکر ساختن جهانی باشیم
که با جنگ و فقر و تنهایی غریبست
یه جهانی که تموم سرزمین هاش
خالیه از قفس و غصه و بن بست

 ♫♫♫

اگه قلبامون یکی باشه میتونیم
دل به این رویای ناممکن ببازیم
دست تو دست هم با هر فکر و نژادی
دنیایی بهتر و زیباتر بسازیم
من تو آرزوی یک فردای تازم
فردایی که برسم به مرز رویا
من به غیر از صلح و آزادی تو دنیا
از خدای این جهان چیزی نمیخوام..

بیا فکر ساختن جهانی باشیم
که با جنگ و فقر و تنهایی غریبست
یه جهانی که تموم سرزمین هاش
خالیه از قفس و غصه و بن بست
بیا فکر ساختن جهانی باشیم
که با جنگ و فقر و تنهایی غریبست
یه جهانی که تموم سرزمین هاش
خالیه از قفس و غصه و بن بست

درباره هلن ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 23 فروردین 1394 زمان : 12:26 بازدید : 331 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی