loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

بارون که میبره هنوز یاده چشات میفتم امشب به بارون همه ی درد و دلامو گفتم شاید که بارون بتونه رفیقه اشکام بشه حتی اگه بخوای بری دلم به عکسات خوشه چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه اگه دلت میخواد ب

بارون که میبره هنوز یاده چشات میفتم

امشب به بارون همه ی درد و دلامو گفتم

شاید که بارون بتونه رفیقه اشکام بشه

حتی اگه بخوای بری دلم به عکسات خوشه

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

اگه دلت میخواد بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

♫♫♫

یه شب که بارونی شدی سراغی از دلم بگیر

از جاده دل بکن بمون بارون و از چشام بگیر

لحظه به لحظه آب شدم قطره به قطره بارونم

چتر دلم رویه سرت من زیر بارون میمونم

چشمایه بارونیه من دلیله اصرار منه

حتی اگه بخوای بری چشات بدهکار منه

میخوام که تو نبودنت تسلیمه بودنم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

چشماتو مجبور میکنم شاید که دیوونم شی

درباره امین فیاض ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 زمان : 18:21 بازدید : 111 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی