loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

چشمای بسته تورو با بوسه بازش می کنم قلب شکسته تورو خودم نوازش می کنم نمی ذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی تا وقتی من کنارتم به هرچی می خوای می رسی خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت کاشکی تو هم ب

چشمای بسته تورو با بوسه بازش می کنم

قلب شکسته تورو خودم نوازش می کنم

نمی ذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هرچی می خوای می رسی

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هات و می شمرم

جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هات و می شمرم

جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم

♫♫♫

هرچی که دوست داری بگو حرفای قلبت و بزن

دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیام و بدم

هرچی که دوست داری بگو حرفای قلبت و بزن

دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من

من واسه داشتن تو قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیام و بدم

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هات و می شمرم

جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم

خودم بغل می گیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هات و می شمرم

جای تو گریه می کنم جای تو غصه می خورم

درباره مهسا ناوی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 04 مهر 1394 زمان : 14:15 بازدید : 209 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی