loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

احساسم پره بغض من که جز تو هیچکسی رو ندارم انقده تنها شدم که واسه گریه سر رو دیوار میذارم چشمامم با غم تو نمی سازن وقت و بی وقت می بارن بعد تو دیوونه میشم همه دنیام من و تنها میذارن واسه این که تو

احساسم پره بغض من که جز تو هیچکسی رو ندارم

انقده تنها شدم که واسه گریه سر رو دیوار میذارم

چشمامم با غم تو نمی سازن وقت و بی وقت می بارن

بعد تو دیوونه میشم همه دنیام من و تنها میذارن

واسه این که تو بمونی پیش هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فک کنی حوصله کردم

فک کنی حوصله کردم

♫♫♫

این روزا نیستی پیشم تا ببینی با خودم هم حرف میزنم

خسته میشم از نبودت آخه تا کی من بمونم با خودم

دنیام از چشمای تو خالی میشه میرسم به ته خط

تو فقط بمون کنارم من که جز این چیزی نمی خوام ازت

واسه این که تو بمونی پیش هر کی گله کردم

حتی بیشتر از اونی که فک کنی حوصله کردم

فک کنی حوصله کردم

درباره رامین بیباک ,
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 27 مرداد 1394 زمان : 17:43 بازدید : 145 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی