loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

چشمام از گریه هنوزم خیسههر شبم بی تو توو این حال گذشتیه چیزایی باورش آسون نیستبه همین راحتی یک سال گذشتواسه تو یه جوری دلتنگم کهآرزومه به عقب برگردمبه همین راحتی یک سال گذشتمن یه سال پیرهنتو بو کردممن

چشمام از گریه هنوزم خیسه
هر شبم بی تو توو این حال گذشت
یه چیزایی باورش آسون نیست
به همین راحتی یک سال گذشت
واسه تو یه جوری دلتنگم که
آرزومه به عقب برگردم
به همین راحتی یک سال گذشت
من یه سال پیرهنتو بو کردم
من یه سال پیرهنتو بو کردم

عکست هر جایی که بود خشکم زد
با صدات هر دفعه انگار مُردم
هیچکسی غیر خودم یادش نیست
توی این سال چند بار مُردم
بعد تو همیشه کارم گریست
عمر اون آدم خوشحال گذشت
باورم نمیشه نیستی یعنی
به همین راحتی یک سال گذشت
یک سال گذشت..

نظرات (0) تاریخ : شنبه 23 آبان 1394 زمان : 22:05 بازدید : 140 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی