loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

دارم به این فکر میکنم چرا ساعت 7 نمیشه که تورو ببینمت دلم که از الان رفته پیشت الانم دارم فک میکنم واسه شب چی بپوشم من به تو فک میکنم حتی وقتی زیر دوشم تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه ب

دارم به این فکر میکنم چرا ساعت 7 نمیشه

که تورو ببینمت دلم که از الان رفته پیشت

الانم دارم فک میکنم واسه شب چی بپوشم

من به تو فک میکنم حتی وقتی زیر دوشم

تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

من دارم به این فک میکنم زندگی بی تو پوچه برام

یه جوری میزون میکنم که جلوی تو تو کوچه درآم

همش دارم فک میکنم به اون صورت مثه نقاشیت

من بی تو دق میکنم مگه میشه که نباشی

تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

من نمیفهمم تو که چشات انقده نازن چرا سردو بی رحمن

بچگی کردم نباید میفهمیدی دوست دارم بچگی کردم

با همه خوبی اما واسه من مث یه آدم چوبی

تو حتی واسه پز واسه دوستات منو میکوبی

تو داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

داری به چی فک میکنی جواب منو میدی یانه

بگو توهم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

درباره امیر تتلو ,
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 زمان : 7:59 بازدید : 287 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی