loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

با صد ادا و ترفند زدن و رفتن اینقد که بارشون و بستن حالشون و از من نپرس و رفتن که رفتن دیگه ام برنگردن اصلا من از همشون خسته ام ای وای که بعضیا چقد پستن همه تو دردن یا بی غیرت و تو زردن انگاری بی خ

با صد ادا و ترفند زدن و رفتن اینقد که بارشون و بستن

حالشون و از من نپرس و رفتن که رفتن دیگه ام برنگردن اصلا

من از همشون خسته ام ای وای که بعضیا چقد پستن

همه تو دردن یا بی غیرت و تو زردن انگاری بی خوده اصلا این رگ روی گردن

تو کوچه ی ماهم عروسی میشه

 حالا میبینی چی میشه

 ولی این روزا مهم که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ی ماهم عروسی میشه

 حالا میبینی چی میشه

 ولی این روزا مهم که ببینی میمونه کی پیشت

♫♫♫

همه جا مفت بری مردا اداها دختری دخترام ۹۰ درصد سرخ آبی اگه کفر نگی

همه چی مفت پرید اما بازم سرپام تو واسه همینه قفلمی

واقعیتا رو میگم و تو ، تو کفه چیزایی که گفتمی

همه جا مار پیچید همه ی راها مارپیچی دم خط پایان یهو دیدی زدنت با آرپیچی

یهو دیدی کار پیچید از دنیا عقب چهار هیچی

یهو دیدی نسخت و همینجا ته چاه پیچید

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

با همه خوبن و با من نه

هی من و میکوبن و نامردن

هی میگیرن رو من و ما عمدا

مسیرا دورن و نا امنن

با ما لج کردن انگار ما اضافی بودیم بد کردن

ما که راضی بودیم بد کردن آخه ما عاشق بازی بودیم بد کردن

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

تو کوچه ی ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه

ولی این روزا مهم بود که ببینی میمونه کی پیشت

درباره امیر تتلو ,
نظرات (0) تاریخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 زمان : 12:44 بازدید : 371 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی