loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

مش فارقه کتیر اهمیتی نداره مش فارقه کتیر فی قربک زی فی غیابک هتفرق ایه سنین وانا عایشه بعذابک وقفت معاک ولا عمری ما قلبی یوم سابک وفی الاخر ماقدرتش ولا حسیت اهمیتی نداره، دور باشی یا نزدیک چیو عوض می

مش فارقه کتیر
اهمیتی نداره

مش فارقه کتیر فی قربک زی فی غیابک
هتفرق ایه سنین وانا عایشه بعذابک
وقفت معاک ولا عمری ما قلبی یوم سابک
وفی الاخر ماقدرتش ولا حسیت
اهمیتی نداره، دور باشی یا نزدیک
چیو عوض میکنه؟ من سالها تو عذاب زندگی کردم
حمایتت کردم و نگذاشتم زمین بخوری
اما در آخر تو نه تشکر کردی و نه حتی اهمیت دادی

مسیری انسی هییجی الیوم ووقعت بس
هقوم ما هو مش انا اللی هموت من الاحزان
وماتخافش علیا هعیش انت ماتعرفنیش
کام یوم هیرجع تانی زی زمان
به فراموشی محکوم شدم، اما این روز سر میرسه
زمین خوردم ولی هنوز میتونم سرپا بایستم
امکان نداره تو اندوه بمیرم
برای من نگران نباش و نترس
من نجات پیدا میکنم
تو منو نمیشناسی، خیلی زود همونطور که بودم برمیگردم

هزعل لیومین ما انا طول عمری زعلانه
وهندم لیه ما انا خسرانه خسرانه
ده بعد سنین بقیت دلوقت متخانه
یاریتنی ما کنت من الاول انا ضحیت
فقط چند روز گریه کردم، همش ناراحت بودم
خودمو ملامت میکردم که چرا شکست خوردم
بعد از این همه سال خیانت کردم
ای کش هرگز فداکاری نکرده بودم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 27 فروردین 1394 زمان : 2:02 بازدید : 1041 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی