loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

تأخرت کتیر کمی دیر تأخرت شویه اعذرنى لعندک جاى انطرنى منو ببخش، کمی دیر کردم،‌ هر کجا هستی کمی منتظرم باش هلأ لما بتغمرنى راح تنسى کل الدنى و حالا وقتی تو اینگونه با من عاشقی می کنی، همه دنیا ر

تأخرت کتیر
کمی دیر

تأخرت شویه اعذرنى لعندک جاى انطرنى
منو ببخش، کمی دیر کردم،‌ هر کجا هستی کمی منتظرم باش

هلأ لما بتغمرنى راح تنسى کل الدنى
و حالا وقتی تو اینگونه با من عاشقی می کنی، همه دنیا را فراموش می کنم

بعرف صعب نناطر وعد تمرؤ ساعه وننطر بعض
میدانی دادن قول انتظار سختست، یک ساعت گذشت و او هنوز منتظرست

عنک کل دقیقه بعد عم حسه میت سنه
هر یک دقیقه دو از تو را چون صد سال احساس می کنم

هلأ بوصل واسالنى شو هو اللى اخرنى
حالا رسیده و میپرسم، چه چیزی مرا این همه وقت نگه داشت

لیله عیدک تقبرنى نسینى کل الدنى
امشب تولد توست عزیزم، باعث میشود همه دنیا را فراموش کنم

بعرف صعب نناطر وعد تمرؤ ساعه وننطر بعض
میدانی دادن قول انتظار سختست، یک ساعت گذشت و او هنوز منتظرست

عنک کل دقیقه بعد عم حسه میت سنه
هر یک دقیقه دو از تو را چون صد سال احساس می کنم

بأیدى ورودک نقیتا لون خدودک حبیتا
رزهای تو را با دستان خودم جمع کردم، رنگ گونه هایت را دوست دارم

غمرت الباقه وشدیتا حتى تقلک شو بنى
دسته های گل را در آغوش میکشم و محکم نگه میدارم، بنابراین میتوانم بگویم چه چیزی همراه دارم

درباره متن آهنگ عربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 29 فروردین 1394 زمان : 12:26 بازدید : 162 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی