loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

گفتنی هام کم نیست اگه تو برگردی گفتنی هام به تو تویی که نامردی نمیدونی که چیکار کرد نگاهت با من میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من   بارون ، ببار و اشک چشمام تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه

گفتنی هام کم نیست اگه تو برگردی
گفتنی هام به تو تویی که نامردی
نمیدونی که چیکار کرد نگاهت با من
میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من

 

بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

 ♫♫♫

گریه کردم زیر بارون..

هم منو دوست داری هم بهم میخندی
هم یه وقتایی چشاتو روی من میبندی
هم عذابم میدی ، هم نگاهت زیباست
هم حواست پرته هم حواست اینجاست

بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

گریه کردم زیر بارون..

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 06 اردیبهشت 1394 زمان : 23:08 بازدید : 125 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی