loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

راه میفتم تویه جاده ی خیس انگاری جز منه دیوونه هیچکسی نیست همه جا ساکته فکرم پیشته میخواستم بگم عشقه منی ترسیدم بری دل بکنی خودمو به آب و آتیش میزنم تا شاید بدونی اونی که عاشقته منم یه خیاله برام

راه میفتم تویه جاده ی خیس

انگاری جز منه دیوونه هیچکسی نیست

همه جا ساکته فکرم پیشته

میخواستم بگم عشقه منی ترسیدم بری دل بکنی

خودمو به آب و آتیش میزنم تا شاید بدونی اونی که عاشقته منم

یه خیاله برام که بمونی باهام

میدونی که چه حالی میشم وقتی که نمیمونی پیشم

دوست دارم خیلی بیقرارم آروم ندارم

دوست دارم که یه بار سرمو رو شونت بذارم

دستامو بگیر نذار دیوونه شم بذار اینو بگم

چه بخوای چه نخوای تویه خوابو خیال با توام کمه کم

♫♫♫

خودم و به آب و آتیش میزنم تا شاید بدونی اونی که عاشقته منم

یه خیاله برام که بمونی باهام

میدونی که چه حالی میشم وقتی که نمیمونی پیشم

دوست دارم خیلی بیقرارم آروم ندارم

دوست دارم که یه بار سرمو رو شونت بذارم

دستامو بگیر نذار دیوونه شم بذار اینو بگم

چه بخوای چه نخوای تویه خوابو خیال با توام کمه کم

دوست دارم

نظرات (0) تاریخ : جمعه 02 مرداد 1394 زمان : 13:16 بازدید : 143 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی