loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

نمیدونم چطور باید بگم تو رو میخوامچرا انقدر دوست دارم انقدر دنبالت میاماین روزا میگم  چرا  دست تو سردهچرا باز دلت  با این قلبه من قهرهچجوری بهت بگم چجوری من ماله تو باشمبیا از فاصل

نمیدونم چطور باید بگم تو رو میخوام
چرا انقدر دوست دارم انقدر دنبالت میام
این روزا میگم  چرا  دست تو سرده
چرا باز دلت  با این قلبه من قهره
چجوری بهت بگم چجوری من ماله تو باشم
بیا از فاصله کم کن تا یه روز ماله تو باشم
به خدا سخته واسه من کاشکی باشی مثله من

♫♫♫

نمیدونم چطور باید بگم تو رو میخوام
چرا انقدر دوست دارم انقدر دنبالت میام
این روزا میگم چرا دست تو سرده
چرا باز دلت با این قلبه من قهره
چجوری بهت بگم چجوری من ماله تو باشم
بیا از فاصله کم کن تا یه روز ماله تو باشم
به خدا سخته واسه من کاشکی باشی مثله من

نظرات (0) تاریخ : شنبه 24 مرداد 1394 زمان : 19:00 بازدید : 151 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی