loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

Em          F                                Am شونه های تو کجاست من به چی تکیه کنم   &n

Em          F                                Am

شونه های تو کجاست من به چی تکیه کنم
        Am           F                          G
پُره بغضم نمیخوام دوباره گریه کنم
          Em             F                              Am
شونه های تو کجاست وقتی خسته م از همه
               G          Em          F          Dm
وقتی نیستی پیش من ، زندگیم جهنمه
              F            Dm                    G
به خودم همش میگم نگران حالمی
           Am            F                      Em
من بهت فکر میکنم ، چرا بی خیالمی
           Am                  Em        Dm
شونه های تو کجاست ، شونه های تو کجاست
            Am                     Dm
تو که نیستی پیش من دل من به چی خوشه
            Am     G        Dm
وقتی این فاصله ها منو داره میکُشه
        F                               Dm
زندگیم شده سکوت حتی گریه م بی صداست
       Am               Em       G
پُره درده توو دلم ، شونه های تو کجاست
           Am                  Em        Dm 
شونه های تو کجاست ، شونه های تو کجاست
                G                         C
چشم من به پنجره ست درو وا نمیکنم
       Am            G               F
میدونم یه روز میای اشتباه نمیکنم
           Dm                 C
توی گوشمه هنوز آخرین صدای تو
          Am            G          F
چی پناه من بشه غیر شونه های تو
           Am                  Em        Dm
شونه های تو کجاست ، شونه های تو کجاست
درباره آکورد گیتار ,
نظرات (0) تاریخ : پنجشنبه 17 دی 1394 زمان : 0:14 بازدید : 159 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی