loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

  قرار بود پائیز برگردىگفتى که حالت باز خوب مى شهمن توو همون خیابون ایستادمکجایى پس داره غروب مى شه مى ترسم از نگاهِ این مردمباید نذارى مشتمون وا شهیه جورى پیدا کن منو شایداین آخرین پائیز من با

 

قرار بود پائیز برگردى
گفتى که حالت باز خوب مى شه
من توو همون خیابون ایستادم
کجایى پس داره غروب مى شه

مى ترسم از نگاهِ این مردم
باید نذارى مشتمون وا شه
یه جورى پیدا کن منو شاید
این آخرین پائیز من باشه
داره زمستون مى رسه
چرا نمى رسى؟
نگاه من دلواپسه
چرا نمى رسى؟
سردمه توو بارون مى خوام
دستامو ها کنى
از گریه با چتر خودت
منو جدا کنى

♫♫♫

اگه خودت اینو نمى گفتى
به دیدن تو دل نمى بستم
چند سالِ که تو راه افتادى
چن دسالِ من منتظرت هستم
داره زمستون مى رسه…
چرا نمى رسى؟
نگاه من دلواپسه
چرا نمى رسى؟
سردمه توو بارون مى خوام
دستامو ها کنى
از گریه با چتر خودت
منو جدا کنى
منو جدا کنى…

درباره مهدی یراحی ,
نظرات (0) تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394 زمان : 14:42 بازدید : 140 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی