loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

With your loving, there ain't nothing that I can't adore با عشق تو دیگه هیچ چیزی وجود نداره که من بتونم پرستش کنم   The way I'm running with you, honey عزیزم، اونطوری که من با تو پیش میرم &n

With your loving, there ain't nothing that I can't adore

با عشق تو دیگه هیچ چیزی وجود نداره که من بتونم پرستش کنم

 

The way I'm running with you, honey

عزیزم، اونطوری که من با تو پیش میرم

 

Is we can break every law

می تونیم هر قانونی رو زیر پا بذاریم


I find it funny that you're the only one I never looked for

جالبه که تو تنها کسی هستی که هیچوقت دنبالش نبودم

 

There is something in your loving that tears down my walls

یه چیزی توی عشق تو هست که دیوار هام رو پایین میاره

 

(Tear down wall مترادف Guard down هست)

 

I wasn't ready then; I'm ready now

من اماده نبودم ولی الان آماده ام

 

I'm heading straight for you

من دارم مستقیم به سمت تو میام

 

You will only be eternally the one that I belong to

تو اون کسی خواهی بود که من تا ابد بهش تعلق دارم

 

شروع کورس

The sweetest devotion

بهترین وفادار (جان نثار)

 

(این اهنگ رو ادل برای پسرش خونده)

 

Hitting me like an explosion

مثل یه انفجار با من برخورد میکنه

 

All of my life, I've been frozen

تمام زندگی م من یخ زده بودم

 

The sweetest devotion I've known

بهترین وفادار (جان نثار) که من میشناسم

پایان کورس

 

I'll forever be whatever you want me to be

من همیشه همونجایی خواهم بود که توی میخوای باشم

 

I'll go under and all over for your clarity

من پایین و بالا میرم به خاطر خوبی های تو

 

(Clarity معنی خوش رفتاری و زیبایی روح هم میده

منطورش اینه که واسه رسیدن به این همه کاری میکنه)

 

When you wonder if I'm gonna lose my way home

وقتی که نگرانی که من راه خونه رو گم کرده باشم

 

Just remember, that come whatever, I'll be yours all alone

به یاد داشته باش، هر اتفاقی بیافته، من فقط مال تو خواهم بود

 

(معمولا میگن come whatever may یعنی هرچی که بشه)

 

I wasn't ready then; I'm ready now

من اماده نبودم ولی الان آماده ام

 

I'm heading straight for you

من دارم مستقیم به سمت تو میام

 

You will only be eternally the one that I belong to

تو اون کسی خواهی بود که من تا ابد بهش تعلق دارم

 

تکرار کورس

 

I've been looking for you, baby

من دنبال تو میگشتم عزیزم

 

In every face that I've ever known

تو چهره ی هر کسی که تا حالا میشناختم

 

And there is something about the way you love me

و اونطوری که تو منو دوست داری یه چیزی توش هست

 

That finally feels like home

که در نهایت حس خونه میده

 

(Feel home یعنی احساس آرامش)

 

All my life, you're my darkness

تمام طول زندگیم، تو تاریکی منی

 

You're the right kind of madness

تو یه جورایی دیوانگی منی

 

And you're my hope, you're my despair

و تو امید منی، تو یاس و نا امیدی منی

 

(منظورش اینه که تو همه چیزهای خوب و بد منی)

 

You're my scope, everything, everywhere

تو هدف منی، هرچیزی و هر جایی

 

تکرار کورس

درباره متن آهنگ غربی ,
نظرات (0) تاریخ : شنبه 28 آذر 1394 زمان : 23:00 بازدید : 667 نویسنده : admin
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی