loading...

متن آهنگ,تکست آهنگ

به وسعتت جهانمو شکنجه زار میکنم ببین من از هجوم تو کجا فرار میکنم من از نگاه کردنت پرستشو شناختم خدارو سجده میکنم از این بُتی که ساختم به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو به من که هر شب از خودم پن

به وسعتت جهانمو شکنجه زار میکنم
ببین من از هجوم تو کجا فرار میکنم
من از نگاه کردنت پرستشو شناختم
خدارو سجده میکنم از این بُتی که ساختم
به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هر شب از خودم پناه میبرم به تو
به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هر شب از خودم پناه میبرم به تو

 ♫♫♫

چنان بُریدم از خودم که از هوای تو پُرم
که با نفس کشیدنم از تو شکست میخورم
ثواب میکنم تویی ، گناه میکنم تویی
نگاه کن به هر کسی ، نگاه میکنم تویی

به من بهانه ای بده که کم شه باورم به تو
به من که هر شب از خودم پناه میبرم به تو

درباره داریوش ,
نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 زمان : 13:09 بازدید : 457 نویسنده : admin
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات
  • الف

  • ب

  • پ

  • ت

  • ج

  • چ

  • ح

  • خ

  • د

  • ر

  • ز

  • س

  • ش

  • ص

  • ط

  • ع

  • غ

  • ف

  • ق

  • ک

  • گ

  • ل

  • م

  • ن

  • و

  • ه

  • ی

  • گروه

  • سایر موضوعات

  • کدهای اختصاصی